Nasza czwórka

Witam! żeby jakoś się wdrożyć przestawię Naszą czwórkę po krótce.

Zaczynając od siebie, jestem 25 letnią artystką-psiarą, która chciałaby się podzielić psim światkiem z innymi, psiarzami, a może i początkującymi właścicielami psów. Moja droga życia z psami jest dość wyboista, przez impulsywne wybory i kierowanie się emocjami. Jednak bądz co bądź to ja jestem, który zarządza w naszym domu. Bartek (mój chłopak jak i współwłaściciel psów) jest zdecydwoanie tym bardziej rozpieszczającym nasze małe gremliny. 


BENEK

adopcja 19 września 2016

Benia adoptowałam gdy miał 5 tygodni, jego historię jeszcze wam opiszę. Wtedy jeszcze nie znaliśmy ani Bartosza, ani Mirabelki, od samego początku byliśmy bardzo zżyci i tak zostało do dzisiaj, jest moją małą kaczuszką.

Pies typowo rozrywkowy, cieszy się gdy ja się cieszę, kocha wszystkich ludzi, psy i inne zwierzęta. Uwielbia wykonywać komendy, cudownie pozuje do zdjęć, zawsze z taką samą dumną z siebie miną. 



MIRABELKA

adopcja 5 stycznia 2019

Mirabelka jest z nami już ponad rok, z wyglądu jak i charakteru pies w typie Jack Russel Terriera. Zawsze wszędzie jej pełno, zdecydowanie jest przylepką Bartka, gdyż ten pozwala jej wchodzić sobie na głowę (dosłownie). Pies z naprawdę dużym potencjałem, ale wieloma zaniedbaniami wynikającymi z życia przed adopcją.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Wyszczekani , Blogger